kost 25 maj

Detta är den andra typen av inlägg som dyker upp i min kategori "träning (&vikt)" och jag ska försöka uppdatera dagligen. Om inte annat så är detta ett utmärkt sätt för mig själav att se vad jag faktiskt får i mig varje dag. Igår det dock lite lite slarv.

Frukost:
Det blev en fralla på jobbet som jag måste börja låta bli. Jag tar i morgon istället med mig mitt osötade fullkornsbröd och tar en skiva till frukost.
Lunch:
Jag åt jag en låda bestående av chili con carne och sallad.
Fika: 
En bit kanellängd och en jordnötskaka är ett stort minus.
Middag:
Två mindre tacobiffar, hemmagjorda grönsaker i ugn och lite salsa.

Det som var mindre nyttigt var ju den där bullen och kakan men annars bra jobbat tycker jag.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Piia

De där frallorna är inte bra o det är svårt att undvika frallor. Det bjuds på frallor vart man än är. De på jobbet är svårast att låta bli att äta.

2010-05-26 @ 12:09:15
URL: http://mammavitamin.blogspot.com/
Postat av: veronica

Piia: Ja verkligen. Men idag hade jag med mig mitt nyttiga osötade bröd till frukost =)

2010-05-26 @ 13:52:31
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback