ny kategori: mina skor

Nu har jag äntligen fått rensat mina skor. Jag skapar därför också en ny kategori som heter mina skor. Där kommer jag visa min "samling" jag nu har efter att 9 par försvann. Det var skor som inte blivit använda på flera år, ett par som aldrig suttit särskilt bra och sådant som tom jag inser att jag inte kan ha stående. Den totala summan landade på:



Då har jag räknat med allt man kan sätta på fötterna när man går utanför dörren inklusive mina sköna flip flops.
Nu ska jag bara sätta mig och gå igenom alla bilder av skorna och se vilka jag ska börja visa. Jag kommer nog köra lite kategorimässigt och jobba mig igenom dom. Nu får jag äntligen lite mer koll på vad jag faktiskt har =)

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Julietta

Yes, detta var precis det jag letade efter i din blogg häromdagen :) Kul, känner ingen med så mycket skor som du så det ska bli roligt att titta!

2010-05-11 @ 09:50:56
Postat av: veronica

Julietta: Första inlägget kommer nog ikväll, ska dela upp inläggen i lite kategorier.

2010-05-11 @ 11:20:47
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja den är underbar =)

2010-05-11 @ 11:35:20
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback