solig dag

Igår låg jag helt plakat efter en oplanerad festkväll. Fredagen blev kul och spontant men det fick sina konsekvenser. Jag låg jag helt slut på soffan, Micke fick åka och handla mat och passa upp på "sjuklingen".
Idag är det klarblå himmel och vi ska ut och äta frukost. Det blir till att handla något gott färskt bröd, någon baguettröra och ta med oss en termos med kaffe. Sedan ut till kullen och se om vi kan hitta något mysigt ställe att äta på. Hoppas det är lika skönt ute som det ser ut att vara.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Sabina

oh det är så underbart att det äntligen är lite sol =)

2010-05-02 @ 10:57:26
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback