fars dag

Idag är det fars dag och då jag och pappa har 15 mil mellan oss blir det svårt att fira idag. Jag ligger halvkrasslig fortfarande och han ska ner och jobba om ett par timmar.
Självklart ville jag fira pappa lite ändå och skickade via Bluebox ett litet paket till honom. Paketet kom i fredags (tror jag) och var då märkt med en lapp där det stod "öppnas på fars dag", då det dessutom var ätbart fanns en instruktion att det skulle hållas svalt. Pappa kan hålla sig och har haft paketet i kylen tills idag. Det innehöll en ask marmelad (godis som pappa älskar) och en förpackning med chokladöverdragna mandlar.

Egentligen är han inte så mycket för att fira den här typen av dag men han blev såklart glad ändå =) Bluebox är toppen när man behöver skicka ett paket till någon. Du kan välja när det skall skickas, du kan få presenten inslagen och kan dessutom köpa till ett kort och välja vad som ska stå på. Toppenbra sak.
Ha en mysig fars dag pappa! Älskar dig!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback