förlåt

För er som följer mig och läser från dag till dag (jag vet att det finns några) så ber jag om ursäkt. Igår blev det absolut inget uppdaterat. Igår kom Micke och hämtade mig efter jobbet, vi åkte och handlade mat och sedan blev det riktig relax framför tv'n. Där vi också somnade båda och vaknade av en smäll klockan ett. Det var katterna som rev en prydnadsgrej såklart med glas så vi fick ställa oss och dammsuga :/
Idag blev det ganska fullbokat vilket var ganska skönt då inte brukar göra nåt när det är helg.
Vi mötte upp Mickes moster och hennes man för fika vid elva (bild kommer). Därefter tog vi en tur till skara och jag hittade lite till jul =) Sedan åkte vi en sväng till Lidköping för att hitta jacka till Micke men kom istället hem med kattmat och leksaker. Sedan hem igen och iväg för att köra moster Anna till moster Susanne. Nånstans på vägen blev det knas och vi fastnade.
Det blev en mysig kväll med julpyssel, spel och god mat. Här spenderade vi kvällen;

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback