julklappstest nr 1

I förra veckan skrev jag om att jag fått ett litet brunt paket och nu är det väl dags att berätta vad som fanns i. Paketet kom från Cool Stuff och innehöll lite julklappar jag fått lov att testa. Det var mer än en produkt i paketet och den första jag testat är en "blåsapa". Jag har haft ögonen på den länge men inte förrän nu är den min.

(nagellack ingår ej)
Apan drivs på 2 AAA-batterier (som inte ingår) och när du trycker ner den lilla plattan med bananer så blåser den på fingret. Nu är den testad.

Vad tyckte jag då?
För det första så är den supersöt så oavsett om den är bra eller inte får den gärna stå på en hylla i badrummet. Som tur är så behöver den inte bara bli stående utan den fungerar faktiskt bra. Jag målade mina naglar och lät finger för finger torkas av apan och det gick snabbare än att sitta och vifta som en liten blå.
Jag rekommenderar den absolut, fler klappar till henne och till flickvännen kan du hitta hos Cool Stuff.
Apan blir din för 79kr

Gå in och kika bland julklappkategorierna!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma P

En sån apa fick min systerdotter i present av sin sambo. Han var så trött på att få höra att hon inte kunde fixa grejer för att hon precis målat naglarna. :)

2010-11-23 @ 22:36:15
URL: http://mammavitamin.blogspot.com/
Postat av: kicki

Hur lång tid tar det och är det jobbigt att sitta o hålla ned plattan? Kollat på den många ggr :-)

2010-11-23 @ 23:35:41
Postat av: veronica

Piia: Hoppas hon blev nöjd =)



Kicki: Svårt att säga exakt hur lång tid det tog men sammanlagt för båda händerna tog det inte mer än någon minut. Det var inte jobbigt att hålla ner plattan.

Du får komma hem och testa =)

2010-11-24 @ 16:03:23
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback