mot nya utmaningar

Idag körde jag första dagen på mitt nya jobb. Jag har under ca ett och ett halvt år varit konsult på ett företag som nu blivit sålt till ett större it-företag. Där får jag from 1 januari ny anställning men körde igång redan idag. Då det var första dagen så hade ju varken dator, telefon eller passertkort kommit men jag fick sitta med en tjej och träffa folk istället. Det verkar som ett riktigt skönt gäng och jag ska nog absolut trivas i denna tjänst.
Egentligen har jag under en period försökt bearbeta min sambo att vi ska flytta 15 mil neråt till min hemstad och han hade nu äntligen gett med sig. Han gick med på det och vi började prata om vem som skulle börja söka jobb. Precis när jag bett min konsultchef börja kika i Göteborg så fick jag erbjudande om den här tjänsten och det är något jag i nuläget inte ville tacka nej till. Men Göteborg finns kvar och kanske en vacker dag..

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback