vill inte vara "dum"

Nu har jag varit på nya jobbet ett par veckor och jag trivs jättebra. Jag har kanonkollegor och mina arbetsuppgifter känns utmanande och intressanta. Jag tror detta kommer bli jättebra!
Men... när slutar man känna sig dum? Jag kommer inte ihåg hur lång tid det tagit på tidigare jobb eller så har jag bara förträngt det. Det känns periodvis skitjobbigt att man behöver fråga om allt, och då menar jag allt. Det är klart jag vet lite mer idag än vad jag gjorde för 3 veckor sedan men ändå. Jag gillar inte att känna mig ineffektiv eller att känna att man är i vägen.
Jag tror (hoppas) inte att det förväntas att jag kan allt i morgon men jag vill i alla fall kunna mer..

Jaja, det var lite beklagan denna kväll. Det kommer ju inte så ofta men var tvungen att skriva av mig lite idag.



/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: systeryster

Kämpa på! Du fixar detta galant, alla är vi nya på jobbet någon gång och det är när du frågar som du lär dig. Heja heja heja!!!

2010-11-24 @ 21:19:19
Postat av: Hello Kitty Online

Hejsan,



nu var det dags för en ny Hello Kitty tävling.



Vi tänkte att ni kanske är intresserad av att vinna nu såhär inför jul?



Ni hittar tävlingen här:

http://www.hellokittyshoppen.se/ny-hello-kitty-tavling/



Dessutom har vi ett nyhetsbrev till höger i vår butik, där vi skickar ut erbjudanden & nyheter.

Vi kommer bland annat att ge fina erbjudande nu inför julen!



Vänligen, Elin - Hellokittyshoppen.se

2010-11-25 @ 10:54:36
URL: http://www.hellokittyshoppen.se
Postat av: Mamma P

Jag tycker att man känner sig dummare om man inte har frågor. Ju mer man kan desto fler frågor har man. Bra att du frågar. Det kommer att gå fint.

2010-11-25 @ 20:49:07
URL: http://mammavitamin.blogspot.com/
Postat av: Ebmfh

Du är inte dum! Du har hamnat i ett team med massor rookies o med en kund som har femtielva undantag på varje regel. Det klart du inte kan kunna allt än! Vi andra är impade av hur snabbt du kommit in i det hela, o iaf jag tycker du gör ett suveränt jobb.

Å du, jag känner mig fortfarande dum rättså ofta, typ var gång jag får frågor som har med mobiler att göra. Eller W7. Eller AD-tools. Eller när de hysteriska tanterna i ledningen ringer o jag inte ens fattar vad de vill. O jag är ju "gammal" i gänget nu, med mina tio månader... ;) Du klarar dig bra!

2010-12-01 @ 21:04:19
URL: http://ebmfh.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback