godmorgon

Igår blev det ingen uppdatering alls. Fullt upp hade jag hela dagen. Men tänkte sammanfatta min dag lite nu istället. Igår vid nio kom Mickes mamma och hämtade mig, då åkte vi vidare till Lidköping och plockade upp han syster med. Därefter åkte vi till Trollhättan - Överby för att shoppa!
Jag trodde vi skulle vara där några timmar men absolut ingen heldag. Vi betade av affär på affär och klämde in en lunch vid halv ett. Då åt jag potatisgratäng med fläskfilemedaljonger och kantarellsås, smaskens.
Vid fem då köpcentren stängde åkte vi hemmåt. Det blev alltså ungefär 6 timmar i affärer, lite seg i fossingarna.

Helena som skulle sova här var klar ungefär samtidigt men eftersom jag hade en timma kvar innan jag var hemma så fick hon åka hit och träffa Micke innan. Jag var hemma strax efter sex och då började vi med att uppdatera oss om våra liv och insåg att det nog var ca två år sedan vi sågs. Sedan blev det mat, Micke hade köpt potatisgratäng och grillad fläskfile som fick värmas på. Till det lite grönsaker, vitlöksbröd och vitlökssås.
Efter det spelade vi lite TP och sedan fick det bli sängen. Helena gick och la sig som skulle upp i ottan och jag och Micke kom i säng någon timma efter. Det var sjukt kul att ses igen och jag hoppas hon fick en bra natt här.


Dessa påsarna kom jag hem med och jag visar lite senare vad jag köpt.
Ska jag dela in det på butik jag handlat i eller typ av kläder??

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag sov så gott så! Hoppas jag inte väckte er när jag gick upp. Nu är jag påväg hemmåt efter en härlig dag på banan!

Tack och kram!

2010-10-03 @ 17:04:04

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback