lazy

Idag har det återigen varit en lat dag men det har varit skönt med en helg helt utan planer. Bara slappa och inte göra nåt. Det känns ibland som varje helg är sådan men det är alltid något inplanerat.
Idag gick vi upp vid tio och spenderade sedan några timmar i soffan, jag kikade på lite serier och Micke satt vid datorn. Därefter körde jag ett miniryck och städade lite på toaletten och körde en disk.
Nu har precis Kicki lämnat oss, hon var här på en fika och det var supertrevligt. Var väldigt längesen vi träffade henne nu.
Nu ska vi fixa korv stroganoff och sedan blir det fortsatt mys i soffan!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack detsamma vännen! Som sagt, vi får bättra oss nu :)



Nu äter jag mjölkchoklad och kollat Scrubs :D OM NOM NOM..mkt gott!

2010-10-24 @ 22:11:22

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback