hemma

Nu ligger jag nyduschad på soffan. Jag kom hem för en liten stund sedan och har hunnit slänga i en tvätt.
Igår hade vi galet skoj, vi började med att åka till Torp för att gemensamt handla mat och dryck. Därefter åkte vi till Bohus Malmön och var framme vid sju ungefär tror jag. Efter att vi förberett maten så gick vi ner till sjöboden och inledde vårt äventyr. Det var räkor och massa goda tillbehör, massa vin och likör till kaffet. Shit va kul vi hade och galet vad sent det blev. 6:00 var jag i sängen och jag kan inte minnas när jag festade så senast. Med tanke på antal flaskor vin vi drack och fem timmars sömn så mår jag någorlunda ok. Men seg som tusan är jag och det blir säkert till att somna på soffan om en stund.

Vi skulle träffat en kompis och druckit lite vin idag men seg är jag och vinet kallar inte på mig. Det blir film och tacos istället.



/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback