dag 7 på körskolan

Idag vet jag inte vart dagen har försvunnit. Upp klockan halv åtta och vips så var den halv sex på kvällen.
Som sagt, upp gick jag klockan halv åtta och hade sista teorilektionen, vi ska ha ett litet uppsamlingsheat på torsdag med då vi får ta upp sådant vi själva har svårt för.
Efter den lektionen satt jag en liten stund vid datorerna och sedan vet jag inte vart tiden tog vägen. Klockan ett hade jag första lektionen och vi började med att gå igenom säkerhetskontrollen. Det kändes inte så svårt men försvann riktigt fort. Därefter övade vi på parkeringar, mestadels att backa in mellan två bilar och jag fick också fickparkera. Andra lektionen fortsatte vi med parkering och vi körde då runt där jag fick välja parkering och sätt själv. Parkeringar känns ganska ok, så länge man håller koll på riktmärken och rekommendationer ska det nog gå bra.
På första lektionen pratade jag och läraren om mina känslor efter gårdagen med. Jag sa att det kändes som jag backat tillbaka och att jag kände mig frustrerad. Han sa dock att så inte är fallet, när jag sa att det kändes som jag var tillbaka på dag 2 så skrattade han bara =) Han sa att jag ligger bra till och att vi ska köra det som krävs för att jag ska få det lilla rosa plastkortet. Efter det kändes det mycket bättre och jag var mer avslappnad idag.
Imorgon har vi ingen teori och större delen av gruppen har sin halkkörning. Jag har en dubbellektion halv nio och en dubbellektion (eventuellt trippel) klockan 11:10 (tror jag det var).
Nu på kvällen var jag och fyra tjejer på Harrys och käkade. Riktigt gott och trevlig var det. Nu är jag supermätt och riktigt trött men det blir nog lite BB innan jag hoppar i säng.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Ebmfh

Det var ju det, kortet är rosa! Visst är det därför du vill ha det? Vi har allt avslöjat dig nu! skratt

Det står en påskpresent och väntar på dig när du kommer tillbaka... :)

2011-04-13 @ 08:31:59
URL: http://ebmfh.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback