dag 8 på körskolan

Nu ligger jag i sängen snart redo att sova. Imorgon ska jag upp kvart i sex för att köra halkbana. Det ska bli galet skoj.
Efter mina lektioner i förmiddags så gick jag en sväng på Lindex (hittade lite småplock) och sedan fick jag en halvtimmas körning kvart över tre. Vi körde då stadstrafik och det gick ok. Jag har insett att jag nog är väldigt hård mot mig själv för Ulf säger att jag kör bra. Dessutom så när jag väl gör något fel så fastnar tankarna där och jag har svårt att se framåt och ta mig an nästa utmaning. Det blir då istället fler fel. Det får bli lite mental träning. Vänstersväng i rondell gick bra idag i alla fall, alltid något.
Efter körningen satt vi ett gäng och gick igenom hela teoriboken och diskuterade de delar som känns svårast. Teorin känns ganska bra faktiskt, jag hoppas bara det går så bra som det känns. Imorgon vid fyra har vi en frivillig teorilektion med som får ta den tid den tar. Vi får då ta upp de frågor vi vill ha mer förklaring på, det blir nog bra.
Nu ska jag sova så jag är någorlunda utvilad tills imorgon.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback