första kvällen

På plats i Säffle var vi ungefär vid fyra. När jag kom fram till körskolan hade dom så smått satt igång med information och det blev ett snabbt hej då till älsklingen som kört mig.
Efter informationen gick jag till rummet, packade upp mina grejer och bäddade sängen. Sedan gick jag till Ica och handlade lite mat för kvällen och frukost. Nu sitter jag på mitt rum men har suttit en stund i köket och bekantat mig med de andra som är här. Jag är nästan äldst på plats och det märks lite =) Vi är ett gäng nykomlingar och sedan är det en tjej och ett gäng killar som är här sin tredje vecka inför sina uppkörningar så vi är nog någonstans mellan 15 och 20 personer. Vid nio är det tydligen big brother som gäller här så då går jag nog ut och umgås lite till. Annars känner jag mig ganska trött idag och det blir nog en kort kväll innan sängen väntar.
Imorgon börjar vi klockan 8 med första teorilektionen, efter det tänkte jag sätta mig lite vid datorerna och se hur mycket (eller lite) jag kan. 14:10 har jag första körlektionen och jag längtar, jag hade gärna haft min första tidigare. Lite läskigt känns det men mest spännande.
Nästa uppdatering kommer nog i morgon, som jag sagt tidigare så blir det nog ganska mycket fokus på mina framsteg här uppe under dessa två veckor men jag hoppas ni vill stanna kvar och läsa. Någon sko kanske jag kan smyga in. Kramiz.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ska bli jättespännande att följa din körskoleresa :) jag gjorde ju min på 2 veckor också i första omgången och bloggade varje dag. Du kan kolla arkivet från Juli 2008 och jämföra dag för dag med hur det går för dig :) http://hanneli.blogspot.com/2008_07_01_archive.html



Lycka till!

2011-04-03 @ 20:40:30
Postat av: Piia

Spännande! Glömde bort att det var nu du skulle åka iväg. Kommer sakna dig på jobbet. Lycka till, kram.

2011-04-03 @ 21:11:05
URL: http://piiashobby.wordpress.com/
Postat av: Brorsan!!

Lycka till nu syrran! You can do it =)

Vem kommer du köra med? Och kommer dom ihåg mig?!

Puss puss.

2011-04-03 @ 22:37:03
Postat av: Ida

Fina skor i headern :)

2011-04-03 @ 22:56:29
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Carro

Spännande.. Lycka till nu men allt och ring mig när du kan.. Puss

2011-04-04 @ 09:27:43
Postat av: Ebmfh

Du kommer fixa detta perfekt!

Saknar dig på jobbet...

2011-04-04 @ 09:43:57

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback