hemma efter dag 11

Idag gick jag upp vid sju för att köra första lektionen klockan åtta. Tre dubbellektioner blev det idag och vi gick igenom det jag lärt mig. Lektionerna gick över lag bra och jag har några saker jag behöver finslipa. Efter lektionerna åkte jag med min körlärare till Karlstad och mötte där upp Micke. Vi åt lunch innan vi åkte och sedan turades vi om med körningen. Även körningen hem gick bra och väl hemma lyckades jag finfint backa in på parkeringen. Micke såg skeptisk ut men gick medge att det gick bra. Kände mig skitstolt.
Idag blir det till att slappa på soffan och om en stund blir det nachotallrik. Riktigt skönt att vara hemma även om jag trivts bra i Säffle. På onsdag går tåget dit igen och då blir det mer körning.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback