mer framsteg

Andra passet vid datorn idag visade på mer kunskaper. Idag klarade jag C. Nu har jag "bara" F kvar innan repetitioner mm låses upp. F är däremot fordonskunskap och den är inte så bra. Imorgon ska jag köra igenom A, B och C igen för att repetera och F ger jag mig på till torsdag. Det gäller ju att verkligen förstå allt och komma ihåg det mer än en dag. Det är skönt i alla fall när andra frågar lite frågor och jag känner att jag faktiskt kan. Jag har imponerat lite på mig själv i alla fall. Nu hoppas jag körningen går bra imorgon.
Nu är det dags att tvätta av sig och borsta tänderna och snart sova.

Hoppas inte det är allt för tråkigt att läsa om min tid här. Det blir nog sådana här inlägg i två veckor nu då mitt liv verkligen bara kretsar runt körkortet. Jag ska klara detta!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback