out driving

Idag kom vi ut ganska sent men lite körning hann jag allt med. Vi körde först till Lidköping och snurrade lunt lite där. Sedan körde vi hemmåt och åkte då över Kinnekulle. På plats där uppe blev det glass och jag testade idag GB's Daimstrut Päron. Glassen var god och jag gillade päronsmaken. Originalet är dock godast.

Därefter körde vi hem till Mickes föräldrar, bytte bil och sedan åkte vi och handlade. Idag har jag nog fått nära på 2,5 timmas körning. Imorgon efter jobbet blir det mer.
Nu ska vi snart äta och sedan ska jag gå igenom jobbmailen för att ha det gjort tills imorgon. Lite senare visar jag också mina nya skor jag hämtade ut idag.

/veronica ♥ 

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback