semester

Idag var sista arbetsdagen på två veckor, tillbaka igen är jag 18e april.
Vad ska jag gör då? Jo, inte blir det någon solsemester och ingen tripp med älsklingen. Däremot blir det en tripp själv, till Säffle för att ta körkort. Nu är det på tiden att jag får det gjort och trots att jag varit lite lat med att läsa teori och har inte kört sedan i somras så är jag taggad till tusen.
På måndag hänger en sådan här skylt på bilen!


Datorn får följa med och det blir nog en del fokus på min framgång bakom ratten. Hoppas ni vill läsa lite om det =)
Nu ska jag fixa fredagskäk och sedan slappa!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Lunia

Åh vad skönt å vad avundsjuk jag blir. Behöver också vara ledig nu.

2011-04-15 @ 16:35:21
URL: http://hotell-i-eskilstuna.se

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback