sovdags

Jag tog tåget från Skövde till göteborg ca kvart över tre och var på plats i gbg en timma senare. Där tog jag en fika med min älskade Carro! Så kul att ses. Sedan gick tåget till säffle ungefär kvart över fem och jag var på plats vid sju. Efter att jag lämnat av mina grejer gick jag och två andra tjejer och handlade. Klockan hann bli lite grann men vi hade tacos klart till Big Brother. Det blev med andra ord en riktigt slapp söndag här uppe.
Imorgon är det dock full fart igen med teorilektion klockan åtta. Två dubbla körlektioner har jag med, en klockan tio och en tio över två. Bra tider.
Nu ska jag slå min älskling en signal och sedan är det dags att sova. God Natt!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback