tillbaka i säffle

Då var man på plats i Säffle igen. Nu är det bara det sista kvar, inte så bara heller. Nerverna spelar emellanåt rejäla spratt och rätt som det är går det över. Hoppas jag har en bra stund imorgon.
Jag åkte i alla fall från jobbet vid elva och var på plats i Säffle vid tre. Då kom Ulf och hämtade mig och vi körde en timma. Det gick ok, lite småfel gjorde jag men över lag var det en bra körning.
Kvart i fem körde vi igen och även den körningen gick bra, jag var inte helt nöjd men det var Ulf. Jag har svårt att känna att det gick bra så länge jag gör små missar men jag har ju bara kört 2 veckor och är långt ifrån fullärd. Han sa i alla fall att om jag imorgon kör som jag gjorde idag så ska jag fixa det. Så nu är det bara att hoppas på att jag gör det med.

Nu blir det till att slappa, kvällen kommer avslutas med godis och Big Brother och sedan ska jag se till att bli utvilad tills imorgon. Håll tummarna!

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller alla tummar!! Du grejar det :)

2011-04-20 @ 20:50:41
Postat av: systeryster

Här hålls det tummar med. Du fixar det galant...en spark i baken. Kram

2011-04-20 @ 21:25:16
Postat av: Kicki

Det kommer gå jättebra, försök att sova ordentligt. Ta djupa andetag innan du bara gasar iväg och tänk till lite så du inte tänker på alla fel man kan göra, utan att du faktiskt tänker på det du gör just nu!



Jag hejjar på dig! Och Micke önskar lycka till :)

Och jag har fixat finfina körvädret till dig polare med vädermannen

2011-04-20 @ 21:47:41
Postat av: Linda Legendi

Lycka till Veronica. Du klarar det, känner på mig det. Kram Linda

2011-04-21 @ 06:42:23
Postat av: Ebmfh

Du kommer fixa det galant, jag väntar bara på en uppdatering om att du nu har körkort.

Ha en underbar påsk, vi ses på tisdag!

2011-04-21 @ 10:01:15
URL: http://ebmfh.wordpress.com

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback