väskor och körning

Idag kom jag och älsklingen upp lite sent. Det var dock skönt att sova ut och ta det lite lugnt på morgonen. Vi kikade lite på criminal minds och åt frukost. Vid tvåtiden kom vi iväg och jag fick ratta bilen, det var självklart lite halvsvårt att hitta dragläget men gick bättre och bättre. Först körde jag till Mickes föräldrar och där fick vi en kopp kaffe. Sedan åkte vi till Skara för att köpa en väska och vägen dit gick bra. Rondeller är dock lite läskigt och så mycket att hålla koll på med övergångsställen och grejer.
På Coop hittade jag en fin lila väska, jag var ute efter en "mellan"size då jag har en mindre och en större.

Rena fyndet då den i vanliga fall kostade 299:- och nu med Coop-kort så kostade den bara 199:-

Därefter åkte vi tillbaka till Götene och körde runt lite, sedan var vi och handlade. Väl hemma kom vi på att vi glömt toapapper och åkte till Netto för att handla igen. På Netto hittade jag världens sötaste necessär med Hello Kitty på. Tror detta blir min fjärde. Ska vid tillfälle visa mina HK-prylar =)

Framsidan, necessären kostade 50:-


Baksidan

Mot slutet så gick det mycket bättre att hitta dragläget osv. Känner mig jättestolt!
Nu ska vi äta lite och sedan ska jag sätta mig och läsa en stund.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback