sommarland

Idag gick vi upp halv nio och åt frukost allihop. Sedan åkte vi till Skara Sommarland. Vi var där ungefär vid elva och började vid baddelen. Micke hoppade över badet och vi andra gick till barnpoolen för att leka lite med systersonen. Efter en stund gick jag upp en nivå för att få bada lite på djupare vatten. Det var riktigt skönt och bra mycket varmare än barnpoolen. När jag skulle gå upp så tog jag ett simtag där det var lite för grunt och skrapade upp min stortå. Jag plåstrade om mig och låg sedan på handduken. Kort efter att vi fått mat i magen började det regna och det verkligen öste ner. Vi fick på oss kläder och red ut det under ett träd. Sedan var det dags att åka lite. Lillkillen åkte flygplan och bilar medans jag och Micke åkte en berg och dalbana, några kossor som snurrade runt (helt galet yr blev man) och sist gav vi oss på tranan. Den var lite småläskig, inte för själva banan utan för att man kände sig väldigt oskyddad. Jag har haft en underbar och lång dag, jag bjuder dessutom på två riktigt ohärliga bilder från dagen =)


Ganska fula men riktigt praktiska paraplyhattar, måste var Bert som kommit på dom ;-)


Jag i tranan, den var lite läskig =)

Kvällen avslutade jag och Micke med god mat och en film här hemma.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Ewe

Tranan är jätteäcklig, just för att man sitter helt "löst" och handtagen är så låga!

Hoppas få se paraplyhatten på nån lunchpromenad i höst... :P

2011-08-04 @ 11:45:17

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback