christmas-wishes

CoolStuff har just nu en tävling där man kan vinna fina presentkort! För att delta ska man blogga om vad man helst velat ha i julklapp från CoolStuff.
Jag kikade in under deras julklappskategori, ställde in kvinna, min ålder och gjorde en sökning. Inte helt oväntat hittade jag fina saker och kan inte riktigt bestämma mig för vilket jag helst vill ha så jag visar båda mina val.


Bling bling kontorsdelar (Pennställ, 129:-/USB-mus, 199:-/Penna 79:-)
Perfekt att pimpa skrivbordet med!


Chokladfontän, liten 349:-/stor 499:-
Behövs det någon kommentar? Vem gillar inte choklad =)

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag kan ta en sån där chokladfontän i julklapp tack, ställ den vid min plats.. ;)

2011-12-06 @ 22:46:14
Postat av: Ewe

Trollet har en sån där fontän, jag kan inte riktigt se vitsen med den. Men det kanske funkar med nougat i den?

2011-12-06 @ 23:03:03
Postat av: veronica

Thomas: Haha, bara om du ger mig en först =)

Ewe: Din stackare, du går miste om något fantastiskt!

2011-12-06 @ 23:48:37
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback