klockan 9

Klockan är 9 en söndag och jag är vaken. Lite småkonstigt, ännu mer konstigt att jag faktiskt vaknade klockan 8 och kände mig pigg. Idag gick jag upp istället för att ligga kvar och somna om. Så just nu ligger jag i soffan och kikar på serier.
Igår vaknade jag med ganska tidigt, ungefär 9 fast då med hjälp av klocka. Jag gick upp och tvätta och tog sedan en tripp till Skövde. Där spenderade jag ett par timmar och fick köpt näst intill allt till julen. Ett par småsaker kvar nu.Jag passade också på att köpa lite julklappar till mig själv. Det blev ett par skor, ett mysset och en tröja. Visar när jag fotat.
Nu ska jag se vad söndagen har framför sig.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback