chokladnyheter

Nu har jag testat båda påsarna som älsklingen överraskade mig med.
Först ut var "Werther's Original - Chocolate Speciality"
Beskrivning: Mjölkchoklad med vit choklad med en touch av kolasmak
Jag tycker den hade en god och len smak. Jag föredrar dock ren mjölkchoklad framför denna. Pratar vi Werther's så är min klara favorit "Werther's Original Éclair" - Mjuk Gräddkola med chokladfyllning.


Andra sorten som jag testat var Kexchoklad blåbär
Beskrivning: Chokladöverdragna fyllda rån med blåbärssmak
Chokladen både smakar och luktar blåbärssylt. Den är faktiskt helt ok även om originalet är bäst. Den är mycket bättre än den special edition de hade sommaren 2010 med hallonsmak som bara smakade syntet.


/veronica


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback