from me to myself

Idag kom min efterlängtade egopresent. Jag var "tvungen" att köpa en liten födelsedagspresent till mig själv (en bra ursäkt i alla fall). Jag har länge kikat på skorna från Iron Fist och hittade på Brandos en fantastisk variant. Där fanns den i grönt och lila och jag var ute efter de lila. Då de vid ett tillfälle inte fanns i min storlek så började jag googla lite och hittade dom i rosa. Tyvärr inte i sverige dock. Men nu har jag gjort mitt första skoköp på nätet från utlandet.
Det blev ett par Iron Fist i rosa och silver från Schuh.


Grattis till mig!
Farligt att det var så smidigt (och dessutom ca 100-lappen billigare än i Sverige). Det kan ju upprepas.. Lite lätt logistikproblem i sverige bara men det kan jag leva med.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Annelie

Oh my fakking god va häftiga!!!!

ME WANNA!!!!!

2011-02-04 @ 19:02:58
Postat av: veronica

Annelie: Dom är underbara. Längtar till jag kan använda dom!

2011-02-04 @ 19:48:50
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Ebmfh

Men passade de? Det var ju dagens stora fråga på jobbet. O var är bilderna på kakorna?

2011-02-04 @ 22:01:09
URL: http://ebmfh.wordpress.com
Postat av: veronica

Ebmfh: De passade! Kanske kunde varit någon mm större men jag kommer absolut inte kunna ha större storlek så de får stanna hemma. De töjer sig lite =)

Bild på kakor kommer..

2011-02-04 @ 22:42:49
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback