unstoppable

Igår somnade vi till Unstoppable som vi idag såg klart på till maten. Filmen handlar om ett tåg som av en olyckshändelse skenar i full fart utan chaufför. Redo att hugga tag i situationen är två nyblivna kollegor spelade av Denzel Washington och Chris Pine.

Detta är en smått spännande actionfilm med enligt mig bra manus och bra effekter. Även detta en lättsmält film och gillar man actionfilmer så tror jag man gillar den här. Dessutom är ju både Denzel Washington och Chris Pine bra skådisar och Chris Pine riktigt het.

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Chris Pine är bög, senaste snackisen i blaskorna...

2011-02-15 @ 21:03:41
Postat av: veronica

Anonym: Han är het även om han är bög!

2011-02-15 @ 21:30:32
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback