29 år

Det fyller jag idag. Det känns precis som vanligt. 29 är ganska tråkigt att fylla. Inget särskilt som händer. Fördelen är att det bara är ett år kvar till 30 =) Jag längtar lite efter att fylla 30, det känns som en kul ålder och världens bästa ursäkt att ha en stor fest med något kul tema, det ska nu planeras i ett år, hihi.
I morse fick jag två paket på sängen (visar sen) och nu väntar en lugn dag. Inga särskilda planer alls. Jag hoppas jag kan få Micke att laga mat idag, det är inte mer än rätt när det är min födelsedag. Pappa höll med, hann tyckte jag skulle ligga på soffan och dricka vin och äta praliner medans Micke passar upp på mig.. får väl se hur det blir med det.

Grattis till mig och Grattis till Angelika som jag delar min dag med!

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback