hemma igen

Nu har vi kommit hem och jag har krupit i min One Piece och upp i soffan. Helgen har varit bra men det är alltid skönt att komma hem.
Igår åkte vi ner till Göteborg och började med ett besök hemma hos farfar som fyllt 88 år. Där var familj och släkt som var längesedan jag såg vilket var trevligt.
Därefter åkte vi till min syster med familj där vi kikade på film och slappade i soffan. Hon tog examen i fredags, Grattis!, och skulle firas idag så det var perfekt att sova över. Idag hoppade vi upp vid nio och det blev frukost. Sedan fixade jag och syrran pastasallad till en herrans massa personer medans Micke fick vara barnvakt.

Mys i soffan till Hitta Nemo. Sötaste killarna ♥ (obs! snusdosan är tom =))

Ikväll är planen Solsidan, fruktsallad och sedan lite jobb.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback