let's dance 2011

Idag var det premiär för Let's Dance! Me like alot. Här är säsongens deltagare och lite kommentarer.

♦ Frank Andersson (fd brottare) dansar med Charlotte Sinclair
Lite stel men det är ju väldigt tidigt. Liknelsen med Magnus Samuelsson var bra.

♦ Alexandra Pascalidou (programledare och författare) dansar med Ludwig Jerkander
Lite dålig balans i början men bra potential för att gå en bit i tävlingen tror jag.

Jessica Andersson (artist) dansar med Kristjan Lootus
Vacker men såg ut att ha lite att jobba på.

Figge Norling (skådespelare) dansar med Oksana Spichak
Skådisar verkar ha lite fördel i danstävlingar men jag tycker han är lite "för svängig".

Anders Bagge (jurymedlem i idol och musikproducent) dansar med Cecilia Ehrling
Man ser ju tydligt att Bagge har taktkänsla och musik i blodet när han dansar.

Hannah Graaf Karyd (fd artist och modell) dansar med Calle Sterner
Det såg helt ok ut men lite lojt, som hon inte riktigt ansträngde sig. Tror hon kan bättre.

Alexander Rybak (artist) dansar med Malin Johansson
Såklart bra och kommer få massor av flickröster.

Tina Thörner (rallykartläsare) dansar med Tobias Karlsson
Dansar ganska så bra men tror inte hon kommer bli långvarig.

Denise Rudberg (deckarförfattare) dansar med Tobias Wallin
Kändes lite bortkommen på dansgolvet.

Andreas Weise (idoldeltagare) dansar med Sigrid Bernson
Har movesen men behöver mer övning.

Helena Lundbäck (ryttare) dansar med Jonathan Näslund
Dansar absolut bra men för mig för okänd för att gå så jättelångt. Men kanske.

Björn Ranelid (författare) dansar med Maria Lindberg
Jag gillar verkligen inte Ranelid, tyvärr är det den enda kommentar jag kan gräva fram.
Mickes kommentar: Se så mycke brun utan kräm han har =) Garva så jag grät.

Bäst var:


Snyggast var:


/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: systeryster



Vilken tur att du skriver om det...då behöver jag inte se det =)

2011-01-08 @ 10:50:40
Postat av: veronica

systeryster: Vilken tur! =)

2011-01-08 @ 11:53:22
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback