min söndag..

.. bestod mest av lodrätt läge i soffan. Det blev inte mycket gjort igår.
I lördags hade vi lite folk hemma, det var supertrevlig och väldigt städat. Vet inte vad klockan var då jag kände att shit nu blev det lite mycke. Mådde kalasdåligt och slängde mig i säng. När gästerna gått slängde jag mig över toaletten istället. Usch och fy.
Igår mådde jag då såklart som man förtjäna och jag kikade på serier och film hela dagen. Micke fick ta sig iväg och handla lite mat med och då blev det ju såklart fusk. En pizza slank ner och sedan choklad. Tänk vad synd det är om en ibland.

Update:
Så här såg det ut på bordet innan vi fick hem våra gäster.


/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback