planera 2011

Varje år köper jag mig en kalender och det är alltid sporadiskt med anteckningar. Vissa perioder skriver jag dagligen vad jag gjort medans andra perioder är det tomt, men jag måste ha en.
Min favoritkalender är den ifrån PersonligAlmanacka.se. I år är det 3e (eller 4e) gången jag köper från dom och varje år är det nyheter i sortimentet.
Du kan;
♦ välja bland 3 olika storlekar
♦ du väljer själv hur du vill ha insidan
♦ det finns nu nya fina färger på linjalerna och gummisnodden
Utsidan kan du nu också få precis som du vill
♦ antingen väljer du en färdig layout (finns flera i olika färger)
♦ en vanlig basic (den kör jag på) 
♦ en egen bild
Du väljer också vilken månad den ska starta, om du tex vill ha en enligt skolåret så går det lika bra.
Dessutom (som visserligen inte är någon nyhet i år) så gillar jag skarpt att du kan lägga till egna personliga datum som trycks rätt i kalendern, tex familjens födelsedagar!

Igår fick jag hem min nya och jag är jättenöjd!

Min går såklart i rosa och har rosa linjal!

Beställ du med om du inte redan har en.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback