presenter

Nu är vi hemkomna efter lite fika på kinnekulle. Det blev kaffe och var sin bit daimtårta.
I morse fick jag två presenter av älsklingen, den ena var ett jättefint halsband med en berlock där det hängde en sko och ett hjärta.

Just nu hänger det runt min hals. I vanliga fall har jag alltid mitt Homo Sapiens halsband på mig som jag fick julen-09 och eventuellt kommer jag hänga på denna berlocken på det sedan.
I det andra paketet fanns ett presentkort till butiken här i Götene som har dom fina samlarskorna. Så fort jag varit där och valt en så lovar jag att visa. Jag har redan en lite aning om vilken jag kommer att välja =)
Ikväll blir det mat, dessert, lite godis och förhoppningsvis någon bra film.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback