24 juli

Idag har jag och Micke legat däckade. Vi hade lite vänner här hemma igår. Det blev musikquiz, öl, vin, diskussioner och en paus för lite indisk mat. En riktigt trevlig kväll. Idag har jag försökt förbereda lite smått för morgondagen, jag har tvättat och diskat i alla fall.
Imorgon åker jag och Micke till Öland och är hemma på onsdag igen. Det var ju Mickes födelsedagspresent från mig, 2 nätter på Öland och en tur på Borgholm.

Vill också bara tillägga att det är fruktansvärt otäckt det som hänt i Norge. Det borde inte ske och är helt ofattbart. Mina tankar går självklart till de drabbade och deras anhöriga.


/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: thomas

Ja det är sjukt det som har hänt. Ha det trevligt på Öland

2011-07-25 @ 00:04:57

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback