happy b-day

Grattis till älsklingen min som fyller år idag!
Imorse blev han väckt med presenter, så mycket mer hann vi inte då vi försov oss lite lätt :/ Han fick i alla fall ett PS3-spel och en liten tripp på vår semester. Jag har bokat två hotellnätter på ett jättefint hotell på öland och köpt inträde till borgholm. Ska bli mysigt att komma iväg.
Sedan fick Micke återigen välja precis vad han ville ha för mat serverad och i år tyckte jag valet var bättre (förra året ville han ha nuggets och vitlöksbröd).


Det blev tonfiskquesadillas med guacamole. Till det tog vi var sin Corona =)


Till efterrätt blev det svenska jordgubbar och vi testade en av de nya Kesellasmakerna till, rabarber. Den var jättegod och fungerade nästan bättre än ren vanilj. Fast vad man har det till kan nog spela lite roll. Rabarber och jordgubbar fungerar verkligen bra ihop.
Hoppas älsklingen är nöjd med sin dag. På fredag kommer familjen hans hit en sväng.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback