kommer sakna..

Om man nu kan göra det så kommer jag sakna tapeten i vardagsrummet i vår gamla lägenhet. Det låter säkert jättekonstigt men jag tycker den är så fin. Bilden ger ingen rättvis bild men är en fingervisning.



Den är vitare i verkligheten och jag gillar hur den är mönstrad men ändå inte. Mönstret syns bara i vissa vinklar beroende på hur ljuset ligger på. I vissa ljus ser den helt enfärgad ut.

Idag var min sista tripp till gamla lägenheten. Jag och Micke hämtade det absolut sista och nu ska han bara tillbaka för besiktning. Känns skönt att snart kunna släppa den och bara fokusera på den nya.

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har den i mitt vardagsrum och supergillar den!

2011-06-28 @ 00:14:03

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback