6 mars 2011

Idag vaknade vi alldeles för sent. Jag somnade på soffan igår och vi kom i säng halv tre tror jag. På grund av det vaknade vi inte förrän vid tolv. Jag satte igång och tvätta och diska medans Micke åkte till affären och systemet. När han kom hem stoppade vi lite i magen och kikade på the mentalist.
Strax efter fyra kom Mickes syster och hennes kille och hämtade upp oss och vi åkte och åt lite. Maten var sisådär men sällskapet bra. Sedan åkte vi hit där det blev lite öl, vin och spel. Nu har dom precis åkt och vi har haft en trevlig lördag. Nu blir det nog till att slappa lite på soffan innan det är dags för sängen.
Får se vad man orkar ta för sig i morgon.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback