bättre igen

Detta året har inte varit en bra start för mig. 3e gången på inte ens 3 månader har jag nu varit hemma sjuk. Efter förra gången jag låg hemma i feber så blev jag aldrig riktigt av med förkylningen men det är sådant man kan leva med. I tisdags fick jag känningar i halsen och i onsdags kände jag mig rejält risig. Värre i halsen, ont i kroppen och enormt frusen. När jag kom hem hade jag feber. Febern höll i sig igår och jag hade fortfarande lite feber i morse när jag vaknade. Nu är febern borta och jag känner mig bättre för övrigt med. Lite knas i halsen och fortfarande förkyld. Det blir en lugn helg som får spenderas på soffan. Allt för att klara av att gå till jobbet nästa vecka.
Nu har vi ätit lite tacos och snart väntas lite choklad.

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback