söndag

Nu har nästan söndagen passerat och snart är det dags att krypa ner i sängen.
Idag gick jag och Micke upp vid nio ungefär. Halv elva åkte vi till Skövde för att träffa syrran och hennes son. Hennes sambo cyklade nämnligen i Skövde och då är det ju utmärkt att passa på och umgås lite. Vi åkte till två små stopp och hejade lite. Sedan blev det lunch på McDonalds. Efter det åkte Micke hem och jag och Jessica fortsatte i jakten på ett nytt stopp men gav upp efter en stund. Då köpte vi fika och åkte till målgången. Vi väntade och väntade för att inse att han redan gått i mål. Då gav jag mig hemåt och förbi affären. Sedan har jag bara slappat på soffan och är dödens trött. Det har varit en bra helg men den har gått så fort.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback