bad blogger

Jag är för tillfället superdålig på att uppdatera här. Jag känner mig rätt orkeslös och helt utan energi. Veckorna ser näst intill likadana ut. Det är minst 8 timmars jobb och sedan lägger jag mig i soffan med datorn i knät eller så kikas det på serier. Mer av den varan blir det då fler serier har premiär de närmsta två veckorna. Om ca en och en halv vecka bär det i alla fall av till Kreta och jag hoppas då jag får lite ny energi inför hösten. Tills dess blir det lite sporadiskt här. Hoppas du som läser har överseende med det.

Tänkte bara skriva kort om helgen då vi på lördagen hade besök av vänner på middag. Jag bjöd på kycklingfilé som jag gjorde i ugn och fyllde med mozarellaost, örter och vitlök. Till det blev det ris, hemmagjord balsamicosås och sallad. Till dessert blev det vit chokladpannacotta med hallon & blåbär och lite muffins jag slängt ihop.Till maten blev det vin och efter maten sällskapsspel och mer vin. De sista lämnade oss vid två och då däckade vi på soffan. Missade tyvärr att ta bilder men vi hade jättetrevligt!

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback