standup

Nu är det snart ny vecka och trots att jag varit ledig fyra dagar så går helgerna lite för fort. Vi var alltså lediga även torsdag och fredag denna vecka. Det fick bli lite extra semester för en tripp till Göteborg. Vi åkte ner på torsdagen och checkade in på Scandic Rubinen. Vi kom iväg lite sent men fick två timmar på stan vilket resulterade i lite scrubber och badbomber från Lush samt två skokartonger, en från Bianco och en från Scorett =) Lovar att visa dom i veckan, kanske ett par senare ikväll.
Innan det var dags för mat så tog vi ett glas i baren och sedan fick vi en 3-rätters middag som bestod av:
Förrätt: Två sorters spanska skinkor med melon- & chili salsa
Fisk: Chili & ingefärsmarinerat laxspett, Quinoa sallad med sparris, fetaost, cocktailtomat samt honungs & myntayoghurt
Dessert: Passions & citroncheesecake med rårörda hallon
Riktigt smaskens.
Kvällens nummer bestod av Peter Wahlbeck, Martin Lagos och Niklas Andersson.


En fantastiskt rolig kväll hade vi och avslutade med en öl på Rockbaren. Detta resulterade i en rejält sliten Veronica på fredagen och de där löst hängande planerna om Ullared alternativt besök hos familj/vänner fick stå över då vi bara ville hem så fort som möjligt. Först idag känner jag mig som människa igen.
Så en trött och lite dyr helg men det var det värt!

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback