presenter - pyssel

Micke tyckte det var svårt att köpa present till mig då jag tydligen inte har några uppenbara intressen =) Han löste det dock och köpte saker till ett nytt intresse, något jag funderat på ett tag men det har inte blivit av att jag satte igång. Hans föräldrar hakade på och nu har jag massor att göra!


Flera förpackningar cernitlera av Micke


Av hans föräldrar och syster fick jag en korg fylld med saker att göra smycken av, visar lite mer bilder:


En förvaringslåda


Pärlor i vitt, rosa och lila


Silverfärgade "pärlor"


Remmar i olika slag


3 tänger


Massa grundmaterial; kedjor, lås, örhängsgrund i olika varianter, ringar, mobilsmyckesdelar, berlockhakar mm. 3 av påsarna var från Micke men är lite osäker på exakt vilka

Nu ska jag bara leta inspiration och sätta igång! Hoppas snart kunna visa lite bilder på resultatet.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback