30 år

Jaha, då var man 30 år. Så hur känns det? ..ingenting som vanligt. Man blir ju inte riktigt ett år äldre över en natt utan har ju faktiskt 365 dagar på sig. Vem vet, kanske ser man lite äldre ut men jag tror inte det. Någon kris har jag nog inte heller märkt av. Kanske träningen kan klassas som det men det är ju bara bra i så fall.
Igår fyllde jag i alla fall. Dagen började med träning och när jag kom hem blev jag allt lite firad. När jag kom ut ur duschen serverades en daimtårta med 3 rosa ljus. Jag fick fina rosa paket som innehöll en månad på spotify, choklad och Leilas senaste kokbok. På lördag blir det nog något mer. Jag fick också röda tulpaner som katterna älskar. De är just nu inspärrade i ett av våra vitrinskåp.





Dagen fortsatte med bakning, jag gjorde två tårtor som mina kollegor fick idag (bilder kommer imorgon). Sedan blev det potatisgratäng, stekt rostbiff och pepparbiff, till det ett glas rött.
Sedan sängen! En bra födelsedag. På lördag blir jag ordentligt firad då min familj och Mickes familj kommer hit, fullt hur. Hur jag ska göra med den där 30-årsfesten jag velat ha vet jag inte. Hur länge kan man vänta?

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: carro

Är det katterna eller tulpanerna som är inlåsta i skåpet? ;-) Syns imån.. Puss

2012-01-27 @ 12:31:31

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback