16 mars 2012

Då var det 5 veckor sedan jag fick till ett inlägg här. Ska återigen försöka uppdatera lite oftare även om det kanske inte blir dagligen.
Men vad har hänt sedan sist då?
Jobbet rullar på, där händer mycket och är intensivt för tillfället. Det suger en hel del enerig för tillfället.
Med träningen har det gått sisådär. Någon vecka efter födelsedagsfirandet åkte jag på influensa så ingen träning pga det. När jag sedan skulle smyga igång så åkte jag på en vaxpropp i örat. Låter läskigt och det var det. Började som lock för örat som vägrade släppa. Tog mig till läkaren som konstaterade just en propp. Hem och preparera örat med revaxör i en vecka och sedan tillbaka för dammsugning. Ja, du läste rätt. Dom dammsög örat med en liten liten dammsugare, lät superläskigt men shit vad skönt efter. Jag hörde så bra!
Den här veckan har jag kommit igång med träningen igen i alla fall. På tiden eftersom jag gått upp det lilla jag hann gå ner. Det har i veckan blivit 2 pass på crosstrainer och en timma spinning. Nu i helgen tänkte jag försöka köra crosstrainer och ett gympass. Lite mer intensivt då jag inte kommer kunna träna förrän på onsdag sedan.
Så helgen min kommer bestå av träning, sen ska jag försöka sätta igång och pyssla lite med mina smyckesdelar och lera jag fick i present. Det har inte blivit något av det ännu tyvärr.

Vi har också hunnit med ett besök i Göteborg. Det var namngivningskalas för världens sötast flicka och väldigt trevligt besök.

Melodifestivalen har jag följt såklart med. Min favorit var helt klart Loreen så jag är mycket nöjd med resultatet och tror hon kan gå långt i Eurovision. Jag ryser när jag hör låten och tycker hon har fantastisk röst.


Nu kommer jag inte riktigt på något mer att skriva. Ska som sagt försöka få upp lite uppdateringar under veckorna. Nu kommer ju dom underbara vår och sommarskorna med så lite sådant får ni säkert se =)
Kram och tack till er som fortfarande hänger kvar!

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback