sommargodis

Inte nog med att värmen kommer nu i vår men det kommer alltid massa spännande godis i hyllorna. Idag fick det så här på lillördag bli test av några nyheter.



Juliskum från Cloetta - Skumtotmar med smak av päronglass och cola
Jag tycker tomtarna smakar som glassen päronsplit och som coca cola. Absolut goda även om skum inte är favoritgodiset, päron var favoriten tror jag.

Marabou Jordgubb - Mjölkchoklad med frystorkade jordgubbsbitar
Mmm, nu pratar vi. Choklad är gott, jordgubbar är gott och marabou lyckas igen. Den här kommer hamna i min varukorg mer än en gång till.

Plopp Kärlek - Mjölkchoklad med toffee med smak av geléhallon & hallonbitar i vit tryffel
Ojojoj, hur ska jag beskriva detta? Den är helt fantastisk, underbar och kärlek är rätt ord för denna. Fast jag skulle nog snarare kunna beskriva det som orgasm inslagen i papper! Makalöst gott! Jag är i lätt extas och kommer bli beroende av denna. Jag hoppas innerligt att det inte är ett tillfälligt besök.

/veronica ♥

Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback