god jul!

Nu sitter jag på en buss på väg hem till Göteborg. Det är alldeles vitt utanför, supermysigt! Det känns verkligen som jul faktiskt. Igår så öppnade jag och sambon våra julklappar eftersom vi firar på var sitt håll idag.

Han fick:
En hemmagjord tavla föreställande Bob Marley
Om Gud av Jonas Gardell
Seinfeld säsong 1och 2
2 biljetter till Big Comedy

 
Jag fick:
En ny sko till min samling (Just the Right Shoe) "Unquenchable"
En jättefin Hello Kitty-klocka (armbandet är dock lite litet så vi ska se om det går att byta eller köpa nytt, älskar urtavlan i alla fall =))
Och ett superduperfint halsband av Efva Attling (homo sapiens fast även kedjan är i silver istället för med läderrem)





Jag är verkligen toppenglad =)
Nu känns det skönt att komma hem och träffa familjen ett par dagar.
Nu blir det nog till att titta på ett avsnitt DH.
Återigen; ha en riktigt God Jul!

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Piia

Den där tavlan är ju verkligen skitsnygg! Blev din älskling glad?

2009-12-27 @ 22:09:51
URL: http://bloggoblandat.blogspot.com/
Postat av: Vera

Tack så mycket! Jodå, jag tror allt han blev glad =)

2009-12-28 @ 20:38:57
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback