ilandsproblem

Kommer hem efter jobbet, lägger mig på soffan med datorn i knät och ska kika in på min banksida. Ville veta vad jag har kvar på kontot och kanske få en hint om vad som kommer in vid lön. Tji fick jag när min dosa är död. Jag blev helt paff, inte ett år har jag haft den.. Min första dosa och även den enda jag haft innan hade jag i flera år innan den gav sig. Min nuvarande har inte indikerat något dåligt batteri innan och jag använde den senast igår.

Jobbigt som tusan och måste verkligen klämma in ett bankbesök på torsdag och får ut en ny.

Uppdatering: Fick tipset att byta batteri och hittade ett som garanterat lever i min stegräknare som aldrig används. Har testat det och ett annat jag hittade i en låda och den är lika död =( Ännu mer frustrerande nu..

/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Ebmfh

Nu vet jag inte vad du har för bank eller så, men för LF bank så gäller att man byter batteri själv. Finns att köpa knappcellsbatterier lite varstans, antar att Karlssons har. Jag köpte mina på Biltema, eftersom det ligger så praktiskt till.

2010-12-21 @ 21:33:34
URL: http://ebmfh.wordpress.com
Postat av: Jimmy

Nu vet jag inte vilken bank du har eller vilken operatör du har på mobilen. Men om du har Swedbank och Telia eller Telenor så kan du beställa bankid i mobilen och vipps så fungerar mobilen som din bankdosa. Jag är Sveriges ledande expert på att förlägga bankdosan och detta var räddningen för mig :)

2010-12-21 @ 22:36:12
Postat av: veronica

Jag har SEB och då vet jag inte hur jag kan lösa det. De har tjänsten bank i mobilen men även där behöver jag dosan...

2010-12-21 @ 23:20:15
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback