liten lista från cosmo

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se Jag var bara tvungen att plocka en, började med lista 1. Det fanns hela 18 stycken. Perfekt när man har lite idétorka.

Nämn något som gjorde dig glad igår: När älsklingen ställde sig och lagade mat
Vad gjorde du kl 08 imorse: Kom till jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan: Plockade in tvätten från igår
Det sista du sa högt: Går det bra? (till goingen som spelar wii)
Det senaste någon sa till dig: Jadå (till svaret på frågan innan)
Vad har du druckit idag: Kaffe och Loka Citron
Vad var det senaste du åt: Lunch som var kycklingkebabsallad
Vad var det senaste du köpte: Grönsaker och tonfisk till morgondagens lunch
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Snö
Godaste glassmaken: Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie och Häägen Dazs Belgian Chocolate

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja
Sover du tungt: Japp
Drömmer du mardrömmar: Ibland
Trivs du med ditt jobb: För tillfället
Favoritklädsel: Just nu gillar jag leggins och mysiga stickade koftklänningar
Favoritlåt just nu: Bad Romance av Lady Gaga
Vad ser du om du tittar till höger:
Vad gör dig glad just nu:
Att min familj snart kommer upp eftersom jag snart fyller år
Vad ska du göra härnäst: Ställa mig på crosstrainern en stund
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad men trött

Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Myskläder
Sommarplaner: Ingen aning ännu
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Spelade blockflöjt när jag var liten
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner
Är du kittlig: Oo ja, ibland otroligt kittlig
Snarkar du: Jag har fått höra det men tror folk hittar på ;)
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Spindel!
Längtar du mest efter just nu: Min bästaste vän som är 15 mil bort

/veronica ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas det är mig du menar på sista frågan =) men inte långt kvar till den 6de.. Puss

2010-01-20 @ 16:30:25
Postat av: veronica

Klart det är dig jag menar! =)

2010-01-20 @ 16:34:21
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-21 @ 22:02:11

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback