ingen ork och förväntansfull på samma gång

Jag har ingen ork till något. Jag känner mig helt slut i kroppen, jättetrött hela tiden och håller bara tummarna för att jag inte ska åka på något. Semestern känns välbehövd och väldigt långt borta samtidigt.

Det finns dock lite saker att se fram emot nu och det är det som får veckorna att gå.
♦ Nu till helgen hämtar vi hem dubbelsängen till sovrummet vi köpte idag(hur mysigt det än är att ligga nära så är 120-säng för litet)
♦ Om ca 1 ½ vecka är det midsommar och jag hoppas verkligen Carro och Kenny bestämmer sig för att komma upp
♦ Micke fyller år och våra små kissar flyttar hem till oss vecka 27
♦ Semestern
börjar vecka 31 och pågår i 3 veckor och starten är i Göteborg
♦ Någon gång under vecka 36 ska jag och Carro komma iväg på en tripp utomlands



/veronica ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica



Jag hoppas ni kommer o hälsar på oss när ni kommer till götet...Kram kram

2010-06-17 @ 19:20:21
Postat av: veronica

Jessica: Självklart kommer vi och hälsar på er.

2010-06-17 @ 20:20:49
URL: http://dreamingvera.blogg.se/

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback