vägning 3

Denna vecka slutade på -0,8 kg och med tanke på mitt fusk i slutet av veckan känner jag mig ändå nöjd. Det är inte bara vågen som visar skillnad heller. De två par byxor jag beställt från H&M börjar redan sitta bättre och det är inte mycket kvar nu för att de ska sitta bra. Det känns väldigt bra. Dessutom köpte jag en lös tröja på H&M för ett par månader sedan som satt bra när jag provade den men jag hann gå upp ett par kilo tills jag skulle ha den och den var inte lika smickrande. Nu i lördags kunde jag äntligen ha den för första gången.
Så den som tror att jag bara stirrar på vågen har fel, målet är att komma i mina jeans och toppar som jag hade förra våren och det är egentligen mitt riktmärke. Däremot så vet jag att ska jag i dom kläderna så måste det också synas lite på vågen.
Ny vecka = nya friska tag!

/veronica ♥


Kommentarer

Vill du kommentera mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara jag som ser)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback